Elinkeinonharjoittaja, kaipaatko apua yrityksen pankkipalveluiden käytössä?
Mistä löydät tiliotteet, miten siirrät rahaa yrityksen tililtä omallesi tai miten tilaat e-laskun? Lue täältä vinkit >
Voit kysyä pankki- ja vakuutusasioista viestillä. Vastaamme viesteihin kolmen arkipäivän kuluessa.
Voit varata ajan tai muuttaa varaustasi kätevästi op.fi-palvelussa. Pankista riippuen voit valita joko puhelin- tai verkkoneuvottelun tai tapaamisen konttorissa. Löydät varaamasi verkkoneuvottelun OP:n mobiilisovelluksen Asiakaspalvelu-valikosta.
Olemme koonneet avuksesi vastauksia yritysasiakkaiden usein kysyttyihin kysymyksiin pankki- ja vakuutuspalveluista.
Pankkipalvelut yritysasiakkaille
Kun soitat, varaa tunnistautumiseen OP:n käyttäjätunnus sekä Mobiiliavain tai avainlukulista.
Ma–pe 8-16. Puhelun hinta: pvm/mpm. Hinta koskee myös jonottamista.
Pohjola Vakuutuksen asiakaspalvelu
Vakuutuspalvelut ma–pe 8–17
Korvauspalvelut ma–pe 9–16
Puhelun hinta: pvm/mpm. Hinta koskee myös jonottamista.