Elinkeinonharjoittaja, kaipaatko apua yrityksen pankkipalveluiden käytössä?

Mistä löydät tiliotteet, miten siirrät rahaa yrityksen tililtä omallesi tai miten tilaat e-laskun? Lue täältä vinkit >


Yritysasiakkaan asiakaspalvelu: Muu aihe

 

Puheluiden hinnat ja tallentaminen

Hinnat koskevat myös jonottamista.

0100-alkuinen palvelunumero

Normaali paikallisverkkomaksu (pvm) tai kotimaisen matkapuhelinoperaattorin hinnaston mukainen matkapuhelinmaksu (mpm).

0100-alkuinen lakisääteisten vakuutusten palvelunumero

Normaali paikallisverkkomaksu (pvm) tai kotimaisen matkapuhelinoperaattorin hinnaston mukainen matkapuhelinmaksu (mpm).

0303-alkuinen palvelunumero

Normaali paikallisverkkomaksu (pvm) tai kotimaisen matkapuhelinoperaattorin hinnaston mukainen matkapuhelinmaksu (mpm).

0304-alkuinen palvelunumero

Normaali paikallisverkkomaksu (pvm) tai kotimaisen matkapuhelinoperaattorin hinnaston mukainen matkapuhelinmaksu (mpm).

010-alkuinen palvelu- ja asiantuntijan numero

Normaali paikallisverkkomaksu (pvm) tai kotimaisen matkapuhelinoperaattorin hinnaston mukainen matkapuhelinmaksu (mpm).

0800-alkuinen palvelunumero

Kiinteän verkon lankaliittymistä ja kotimaisista matkapuhelinliittymistä maksuton.

Puhelut ulkomailta

Jos soitat OP:n asiakaspalveluun muualta kuin Suomesta, puhelinliittymäsi tarjoava operaattori voi periä puheluista lisämaksua. Hinnat ulkomaanpuheluille saat operaattoriltasi.

Kaikki OP:hen soitetut sekä OP:sta soitetut puhelut voidaan tallentaa. Puheluiden tallenteita voidaan käyttää asiakastapahtumien varmentamiseen, asiakaspalvelun laadunvarmistukseen, palveluiden kehitykseen sekä koulutustarkoituksiin.

Puhelinpalvelun valikot toimivat puhelimilla, joissa on äänitaajuusvalinta, eli DTMF-äänet.