Yritysasiakas, ota yhteyttä

Nopeuta asiointia - käytä tunnuksiasi

Kun kirjaudut op.fi -palveluun, voit kysyä apua asiakaspalvelusta lähettämällä meille verkkoviestin.

Jos soitat asiakaspalveluumme, sinun on tunnistauduttava verkkopankkitunnuksilla, jotta voimme auttaa sinua pankki- ja vakuutusasioissasi. Puhelimessa hoidetuista toimeksiannoista veloitamme palveluhinnastomme mukaisesti.


Soita OP:n asiakaspalveluun

0100 05151

Puhelinpalvelusta saat neuvontaa yrityksen pankkipalveluihin ma-pe 8-18.
Paikallisten pankkien yhteystietoja voit hakea konttorihaun avulla. Siirry konttorihakuun >

Pystymme palvelemaan sinua nopeimmin, kun soitat muulloin kuin maanantaina tai kuun vaihteessa.

PK-yritysasiakkaiden rahoitusyhtiötuotteet

Factoringrahoitus

Investointirahoitus

  • Laskutukseen liittyvät asiat ja loppuvelkatiedustelut 010 252 5523
  • Rahoitussopimuksiin liittyvät asiat ja maksuohjelman muutokset 010 252 5588
  • Rahoitettujen ajoneuvojen vakuutuksiin ja rekisteröinteihin liittyvät asiat 010 252 2860
  • Maastavientivaltakirjat 010 252 5843

Leasingrahoitus

  • Laskutukseen liittyvät asiat 010 252 5523
  • Rahoitussopimuksiin liittyvät asiat ja maksuohjelman muutokset 010 252 1020
  • Leasingsopimusten päättäminen: realisointi@op.fi
  • Yritysautopalvelut 010 252 5100
  • Rahoitettujen ajoneuvojen vakuutuksiin, rekisteröinteihin ja maastavientivaltakirjoihin liittyvät asiat 010 252 2860

Myyntirahoitus, tililuotto

  • Myyjäliikkeiden asiakaspalvelu 010 252 2870, kuluttajarahoitus@op.fi

Osamaksurahoitussopimusten muutokset

  • Laskutukseen liittyvät asiat 010 252 5523
  • Maksuohjelman muutokset: maksuohjelmanmuutokset@op.fi
  • Loppuvelkakyselyt 010 252 5523
  • Rahoitettujen ajoneuvojen vakuutuksiin ja rekisteröinteihin liittyvät asiat 010 252 2860
  • Maastavientivaltakirjat 010 252 5843
 

Suuryritysten rahoitusyhtiötuotteet

Factoringrahoitukseen liittyvät asiat

Leasingrahoitus

  • Asiakaspalvelu 010 252 5594, customerservice.leasing@op.fi
  • Rahoitettujen ajoneuvojen vakuutuksiin, rekisteröinteihin ja maastavientivaltakirjoihin liittyvät asiat 010 252 2860 

 

Trade Finance ja pankkitakaukset

  • Asiakaspalvelu vienti- ja tuontiasiakkaiden palvelut (remburssit, perittävät) 010 252 7166, dokumenttimaksut@op.fi
  • Asiakaspalvelu, takauksiin liittyvät asiat 010 252 7340, takaukset@op.fi

 

Cash Management


Soita Pohjola Vakuutuksen asiakaspalveluun

0303 0303

Puhelinpalvelusta saat neuvontaa yrityksen vakuutuspalveluihin ma-pe 8-18.
Korvausasioissa palvelemme ma-pe 8-18.

Vahinkoasioissa apunasi on vuorokauden ympäri Pohjola Vahinkoapu.

Liikennevahingot 030 105 502, ma klo 9–17, ti–pe 9–15
Työtapaturmat 030 105 503, ma klo 9–17, ti–pe 9–15
Henkilöasiakkaan liikennevakuutukset 030 105 500, ma-pe klo 8-18
Yritysasiakkaan liikenne- ja tapaturmavakuutukset 030 105 501, ma–pe klo 8–17

Vakuutusten verkko-ostot
Vakuutusten verkko-ostajan tuki 010 253 6139, ma-pe klo 8-18

Vakuutussäästämisen palvelu
Vakuutussäästämisen palvelu (OP-Henkivakuutus Oy) 010 253 6100, ma–pe klo 8–18

Autovahinkojen hätätapaukset
Jos matka keskeytyy autoon tulleen vaurion tai vian vuoksi. Falck +358 (0)10 253 0012, 24/7
Ulkomaanmatkalla sattuvat vakavat loukkaantumiset ja sairastumiset
Pohjola Matkahätäpalvelu +358 (0)10 253 0011, 24/7


Puheluiden hinnat ja tallentaminen

0100-alkuinen palvelunumero

  • normaali paikallisverkkomaksu (pvm) tai kotimaisen matkapuhelinoperaattorin hinnaston mukainen matkapuhelinmaksu (mpm)

0303-alkuinen palvelunumero

  • kotimaisista matkapuhelinliittymistä 0,0835 e/puhelu sekä 0,12 e/min (hinta sisältää ALV:n)
  • kiinteän verkon lankaliittymistä 0,0835 e/puhelu sekä 0,12 e/min (hinta sisältää ALV:n)

010-alkuinen palvelunumero

  • kiinteän verkon lankaliittymistä ja kotimaisista matkapuhelinliittymistä 0,0835 e/puhelu+0,167 e/min (hinta sisältää ALV:n)

Lakisääteisten vakuutusten puhelinpalvelut

  • kotimaan lankaverkosta paikallisverkkomaksun ja matkapuhelimesta oman operaattorin perimän matkapuhelumaksun verran

Voidaksemme taata asiakkaillemme mahdollisimman hyvän ja kattavan asiakaspalvelun, on OP:ssa käytössä puheluiden tallentaminen. Kaikki OP:hen soitetut sekä OP:sta soitetut puhelut tallennetaan asiakaspalvelutapahtuman varmistamiseksi, kun kaikkien puheluiden lähtökohtana on puheluiden luottamuksellisuus ja puhelinsalaisuus. 

Puhelinpalvelun valikot toimivat puhelimilla, joissa on äänitaajuusvalinta, eli DTMF-äänet.