Saanko hyvityslaskun, kun vakuutukseen on tehty muutoksia?
Pääsääntöisesti emme lähetä hyvityslaskuja. Yrityksesi saa muutoslaskun tai uuden laskun, joka korvaa aikaisemman laskun. Laskulla on tieto, jos se korvaa jonkin aiemman laskun.
Miten saan saapuvan rahan suoraan tilille, jos yritykselleni on tullut maksuosoitus?
Lähetämme saapuvasta rahalähetyksestä maksuosoituksen yritystäsi lähimmälle Osuuspankin konttorille silloin, kun meillä ei ole yrityksesi tilinumeroa.
Voit ilmoittaa meille yrityksesi tilinumeron kirjautumalla op.fi-palveluun ja lähettämällä viestin Asiakaspalvelu-osiossa. Voit myös soittaa asiakaspalveluumme p. 0303 0303.
Kun olemme saaneet tilitiedot, näkyy maksu tilillä noin viikon kuluttua maksuosoituksessa olevan viimeisen noutopäivän jälkeen.
Yritykseni sai tiedon vakuutusmaksun palautumisesta. Miksi suoritus ei ole tullut tilille?
Kyseinen palautus on saatettu käyttää avoimeen tai uuteen laskuun. Meiltä voi myös puuttua yrityksesi tilinumero tai se on väärä, silloin maksusta tulee maksuosoitus yritystäsi lähimmälle Osuuspankin konttorille.
Jos maksu on käytetty yrityksen avoimeen laskuun, lähetämme erittelyn siitä mihin palautunut maksu on käytetty.
Jos haluat lisätietoa maksun palautuksesta, ole meihin yhteydessä kirjautumalla op.fi-palveluun ja lähetä viesti Asiakaspalvelu-osiossa. Voit myös soittaa asiakaspalveluumme p. 0303 0303.
Miksi sain uuden laskun, josta osa näkyy maksettuna?
Jos laskua ei ole maksettu eräpäivään mennessä ja toisesta vakuutusmaksusta on maksettu liikaa, siirrämme ylimääräisen maksun avoimelle laskulle. Toinen vaihtoehto on, että yrityksellesi sattuneesta vahingosta on maksettu korvaus ja se on siirretty avoimelle laskulle.
Jos laskulle on käytetty rahaa toisesta vakuutuksesta tai vahingon korvauksesta, lähetämme uuden laskun, jossa siirretty raha näkyy osittaisena maksuna. Lähetämme myös erillisen erittelyn, josta näet tarkemmin mitä rahaa on siirretty ja mille laskulle se on kohdistettu.