Tutkimus toteutetaan elo–syyskuun 2021 aikana sähköpostikyselynä satunnaisesti valituille yritysasiakkaillemme.
Kyselyyn vastaaminen on turvallista. Et tarvitse vastaamiseen verkkopankkitunnuksiasi, emmekä kysy maksukorttitietojasi.
Jos siis saat meiltä sähköpostitse kyselyn, arvostaisimme todella vastaustasi!
Miksi teemme asiakastutkimuksen?
Asiakastutkimuksessa selvitämme sitä, kuinka tyytyväisiä yritykset ovat palveluihimme ja asioiden hoitamiseen kanssamme. Vastausten perusteella pystymme kehittämään toimintaamme ja vastaamaan asiakkaidemme tarpeisiin yhä paremmin.
Kuka toteuttaa tutkimuksen?
Tutkimuksen toteuttaa OP Ryhmän toimeksiannosta Feelback Oy. Kyselyssä kerättyjä tietoja ei luovuteta Feelback Oy:lle sen omiin tarkoituksiin.