Muutoksia yritysasiakkaiden palveluiden hintoihin ja ehtoihin 1.6.2022

Suurin osa hinnastomme hinnoista pysyy kuitenkin ennallaan.

Lähetämme tiedon uusista hinnoista ja muista muutoksista yritysasiakkaillemme maalis–huhtikuun aikana joko verkkoviestillä OP-mobiilissa ja op.fi-palvelussa tai kirjeitse. 

Jos yritykselläsi on käytössä digitaaliset palvelumme, näet voimassa olevan hinnastomme op.fi-palvelussa ja OP-mobiilissa.  

Kun kirjaudut op.fi-palveluun, löydät hinnaston sivun alalaidasta. OP-mobiilissa näet hinnaston kohdassa Asiakkuus. Hinnasto on saatavana myös konttoreistamme.  

1.6.2022 voimaan tulevan hinnastomme löydät op.fi-palvelusta, OP-mobiilista ja konttoreistamme toukokuun alusta alkaen. Palveluiden ehdot löydät osoitteesta op.fi/ehdot

Miksi muutamme hintoja ja ehtoja? 

Parannamme jatkuvasti palveluitamme, ja niiden kehittäminen maksaa. Samaan aikaan korkotaso on pysynyt erittäin alhaisena. Siksi joudumme ajoittain tarkistamaan hinnoitteluamme, jotta se vastaa kustannuksiamme.  

Kohdistamme kuitenkin palveluidemme kustannuksia niille asiakkaille, jotka kyseistä palvelua käyttävät. Hinnastomme mukaiset palvelumaksut veloitetaan tililtä automaattisesti kuukausittain ja useimmat palkkiot palvelun käytön yhteydessä.

Lisätietoa saat soittamalla yritysasiakkaidemme asiakaspalveluun tai omasta osuuspankistasi. 

Myös henkilöasiakkaiden hintoihin tulee muutoksia 1.6.2022.