Pyydämme päivityksiä asiakastietoihin maaliskuussa

Jos asiakastiedoissasi on täydennettävää tai tietojasi ei ole päivitetty säännöllisesti, pyydämme sinua tarkistamaan tietosi. Saat tarkistuspyynnön, kun kirjaudut op.fi-palveluun ja OP-mobiiliin.

Lainsäädäntö edellyttää, että meillä on riittävät ja ajantasaiset tiedot asiakkaistamme. Näin takaamme, että pankkiasiointi on mahdollisimman turvallista ja mutkatonta. Siksi pyydämme sinulta tietoja mm. taloudellisesta asemastasi ja pankkipalveluiden käytöstä.

Huomioithan, että emme koskaan kysy sinulta henkilö- tai verkkopankkitunnuksia, korttien tietoja tai salasanoja sähköpostilla tai puhelimitse. Älä luovuta tunnuksiasi kenellekään, älä edes perheenjäsenille.

Miksi pankki kysyy?