Henkilökunnan yhteystiedot OP Etelä-Karjalassa

Monta tapaa tavoittaa meidät

Saat meihin kätevästi yhteyden kohdasta Asiakaspalvelu (ks. sivun oikea laita). Moni asia hoituu jo verkon kautta. Voit myös varata ajan verkkoneuvotteluun tai konttorille, jättää soittopyynnön tai kysäistä samantien pika-apua chatista op.fi:ssä tai OP-mobiilissa. 

  • Kun haluat neuvotella lainasta, sijoittamisesta, OP Private-varallisuudenhoitopalvelusta, vakuutuksista, yrityspalveluista tai lakipalveluista, varaa sopiva aika verkkoneuvotteluun tai konttoriin op.fi:ssä, OP-mobiilissa (kohdasta Asiakaspalvelu) tai soita 0100 0500.
  • Voit myös soittaa suoraan paikalliselle asiantuntijallemme OP Etelä-Karjalaan. Olemme suurimman osan päivästä asiakastapaamisissa, jolloin emme heti voi vastata puheluihin, mutta jätä halutessasi viesti, niin palaamme asiaan.

Henkilökuntamme yhteystiedot löydät tältä sivulta palvelujen mukaisesti.

Tilit, kortit, maksaminen

Kun pankkiasiasi koskee päivittäisiä raha-asioita (tilit, kortit, maksaminen) saat asiat hoidettua sujuvasti chatissa tai lähettämällä verkkoviestin OP-mobiilissa tai op.fi:ssä. Voit myös soittaa numeroon 0100 0500 (ma-pe 8.00-16.00).

Puhelun hinta 0100-alkuiseen numeroon pvm/mpm ja 010-alkuiseen 0,0835 e/puhelu+0,167 e/min (sisältää ALV:n)

Viestiä sähköpostitse

Jos sinulla ei ole verkkopalvelutunnuksia OP:n palveluihin, voit lähettää meille sähköpostia. Pankin sähköpostiosoite on etela-karjalan@op.fi. Muista lähettää luottamuksellista tietoa, kuten henkilötunnus, sisältävä sähköposti aina salattuna.

Lähetä salattu sähköposti

Paluu etusivulle

OP Etelä-Karjalan ja Pohjola Vakuutuksen henkilökunnan yhteystiedot palveluittain