Tervetuloa asioimaan

OP Keski-Suomi, viralliselta nimeltään Keski-Suomen Osuuspankki, on asiakkaidensa omistama, paikallinen osuuskuntamuotoinen pankki. Olemme yksi OP Ryhmän suurimpia ja toimialueemme johtavia pankkeja. Palvelemme 11 toimipisteessä ja asiakkaidemme käytössä ovat OP:n kattavat verkko-, mobiili- ja puhelinpalvelut.

Meiltä saat kaikki pankki- ja vakuutusasioinnin sekä asumisen ratkaisut - palvelemme ajanvarauksella

* päivittäisten raha-asioiden hoidon
* rahoituksen eri tarpeisiin
* sinulle sopivat säästämisen ja sijoittamisen ratkaisut
* yksilöllisen varainhoidon OP Private Keski-Suomessa
* vakuutukset itsesi, perheesi ja omaisuutesi turvaksi
* OP Koti Keski-Suomen kiinteistönvälityspalvelut
* kattavat yrityspalvelut maksuliikkeestä rahoitukseen

Vahva paikallinen toimija - olemme asiakkaitamme varten

OP Keski-Suomi on asiakkaidensa omistama, paikallinen, kehittyvä pankki.

Perustehtävämme on luoda kestävää taloudellista menestystä, turvallisuutta ja hyvinvointia omistaja-asiakkaillemme ja toimintaympäristöllemme. Tähän pyrimme vaalimalla vakavaraisuuttamme ja tehokkuuttamme.

Toimintaamme ohjaavat vankat arvot: ihmisläheisyys, vastuullisuus ja yhdessä menestyminen. Arvot näkyvät käytännössä mm. vastuullisina ja eettisesti kestävinä päätöksinä ja osallistumisena toimintaympäristömme ja maakunnan kehittämiseen. Olemme olemassa asiakkaitamme varten.

Palkitsemme asiakkaitamme

Tarjoamme finanssialan parhaat keskittämisedut, joista merkittävin on rahanarvoinen bonusjärjestelmä. Vuonna 2018 palkitsimme omistaja-asiakkaitamme 8,7 miljoonalla eurolla OP-bonuksia. OP-bonuksia käytettiin vakuutuslaskuihin 4,6 miljoonan euron arvosta. Vuoden 2018 lopussa pankilla oli 73 699 omistaja-asiakasta. Palvelemme asiakkaitamme noin 180 finanssialan ammattilaisen voimin.

Omistaja-asiakkaana hyödyt eduista ja vaikutat pankkisi toimintaan

Omistaja-asiakkaana saat OP-bonusten lisäksi rahanarvoisia etuja pankki- ja vakuutusmaksuista sekä pääset nauttimaan rahanarvoisista paikallisista omistaja-asiakkaiden kumppanuuseduista.

Omistaja-asiakkaana omistat palan pankistasi. Voit vaikuttaa pankkisi toimintaan mm. liittymällä OP Keski-Suomen Omistaja-asiakasyhteisöön. Omistaja-asiakasyhteisössä kutsumme omistajat kehittämään pankin toimintaa erilaisten kyselyjen ja keskusteluiden muodossa. Tule sinäkin mukaan!

Asiointi onnistuu monikanavaisesti

Apua ja aikavarauksia OP Puhelinpalvelusta

Pankki- ja vakuutusasioissa sinua palvellaan puhelimessa ma-pe klo 8-19, kuinka voimme auttaa? Henkilöasiakkaat p. 0100 0500 ja vakuutuspalvelut p. 0303 0303.

Yritysasiakkaiden OP Yritys- ja maksuliikepalveluiden numerosta 0100 05151 saat apua ma-pe klo 8-18.

Kaikki neuvottelut ajanvarauksella.

Verkkoneuvottelu onnistuu vaikka kotisohvalta

Verkkoneuvottelu on helppo ja paikasta riippumaton tapa hoitaa pankki- ja vakuutusasioitasi. Verkosta saat aikoja myös lounasaikaan tai iltaisin. Voit varata verkkoneuvotteluajan op.fi:stä esimerkiksi lainaneuvottelua, sijoitusneuvontaa tai vakuutusasioiden hoitoa varten. Neuvottelun voit käydä vaikka omalta kotisohvaltasi työpäivän jälkeen.

Verkkoneuvottelussa olet yhteydessä toimipisteessämme olevaan asiantuntijaamme video- ja ääniyhteyden oman tabletin tai tietokoneen kautta. Pääset katsomaan omalta näytöltäsi asiantuntijan esittämiä tietoja tai dokumentteja, vaikkapa lainatarjouksen, tai voit itse näyttää asiantuntijalle tiedostoja omalta koneeltasi.

Ajanvarauksella voit asioida aamusta iltaan

Asiakkaanamme voit hoitaa hoitaa pankki- ja vakuutusasioitasi arkisin aamusta iltaan. Palvelemme ajanvarauksella. Verkko- tai puhelinneuvottelun lisäksi tarjolla on tapaamisaikoja toimipisteessämme ma-to klo 8-19 ja pe klo 8-16.30.

Varaa neuvotteluaika - soita OP Puhelinpalveluun 0100 0500 (pvm/mpm) arkisin ma-pe klo 8-19 tai tee aikavaraus kirjautuneena op.fi verkkopalvelussa.

Tervetuloa meille! Kuinka voimme palvella?
OP Keski-Suomi