Tervetuloa asioimaan

OP Keski-Suomi, viralliselta nimeltään Keski-Suomen Osuuspankki, on asiakkaidensa omistama, paikallinen osuuskuntamuotoinen pankki. Olemme yksi OP Ryhmän suurimpia ja toimialueemme johtavia pankkeja. Palvelemme 11 toimipisteessä ja asiakkaidemme käytössä ovat OP:n kattavat verkko-, mobiili- ja puhelinpalvelut.

Meiltä saat kaikki pankki- ja vakuutusasioinnin sekä asumisen ratkaisut - palvelemme ajanvarauksella

* päivittäisten raha-asioiden hoidon
* rahoituksen eri tarpeisiin
* sinulle sopivat säästämisen ja sijoittamisen ratkaisut
* yksilöllisen varainhoidon OP Private Keski-Suomessa
* vakuutukset itsesi, perheesi ja omaisuutesi turvaksi
* OP Koti Keski-Suomen kiinteistönvälityspalvelut
* kattavat yrityspalvelut maksuliikkeestä rahoitukseen

Vahva paikallinen toimija - olemme asiakkaitamme varten

OP Keski-Suomi on asiakkaidensa omistama, paikallinen, kehittyvä pankki.

Perustehtävämme on luoda kestävää taloudellista menestystä, turvallisuutta ja hyvinvointia omistaja-asiakkaillemme ja toimintaympäristöllemme. Tähän pyrimme vaalimalla vakavaraisuuttamme ja tehokkuuttamme.

Toimintaamme ohjaavat vankat arvot: ihmisläheisyys, vastuullisuus ja yhdessä menestyminen. Arvot näkyvät käytännössä mm. vastuullisina ja eettisesti kestävinä päätöksinä ja osallistumisena toimintaympäristömme ja maakunnan kehittämiseen. Olemme olemassa asiakkaitamme varten.

Palkitsemme asiakkaitamme

Tarjoamme finanssialan parhaat keskittämisedut, joista merkittävin on rahanarvoinen bonusjärjestelmä. Vuonna 2019 palkitsimme omistaja-asiakkaitamme 9,4 miljoonalla eurolla OP-bonuksia. OP-bonuksia käytettiin vakuutuslaskuihin 5,0 miljoonan euron arvosta. Vuoden 2019 lopussa pankilla oli yli 80 000 omistaja-asiakasta. Palvelemme asiakkaitamme noin 170 finanssialan ammattilaisen voimin.

Omistaja-asiakkaana hyödyt eduista ja vaikutat pankkisi toimintaan

Omistaja-asiakkaana saat OP-bonusten lisäksi rahanarvoisia etuja pankki- ja vakuutusmaksuista sekä pääset nauttimaan rahanarvoisista paikallisista omistaja-asiakkaiden kumppanuuseduista.

Asionti onnistuu monessa eri kanvassa - valitse omasi

OP Puhelinpalvelusta apua akuutisti ja ajanvarauksia

OP Puhelinpalvelussa on omat numerot henkilö- ja yritysasiakkaille - kuinka voimme auttaa?

Voit hoitaa omia pankki- ja vakutusasioitasi asiantuntijamme kanssa puhelimitse. Varaa aika aina etukäteen itse verkosta tai soittamalla OP Puhelinpalveluun.

Verkkoneuvottelu onnistuu vaikka kotisohvalta

Verkkoneuvottelu on helppo ja paikasta riippumaton tapa hoitaa pankki- ja vakuutusasioitasi. Verkosta saat aikoja myös lounasaikaan tai iltaisin työpäivän jälkeen. Varaa neuvotteluaika aina etukäteen. Voit tehdä aikavarauksen esimerkiksi lainaneuvottelua, sijoitusneuvontaa tai vakuutusasioiden hoitoa varten. Mistä sinä haluaisit jutella asiantuntijamme kanssa?

Verkkoneuvottelussa olet yhteydessä toimipisteessämme olevaan asiantuntijaamme video- ja ääniyhteyden oman tabletin tai tietokoneen kautta. Pääset katsomaan omalta näytöltäsi asiantuntijan esittämiä tietoja tai dokumentteja, vaikkapa lainatarjouksen, tai voit itse näyttää asiantuntijalle tiedostoja omalta koneeltasi.

Vai tulisitko käymään? Varaa aika aina etukäteen

Asiakkaanamme voit kanavasta riippumatta hoitaa hoitaa pankki- ja vakuutusasioitasi arkisin aamusta iltaan. Asiantuntijamme ovat apunasi aina etukäteen sovitusti ajanvarauksella.

Jos siis haluat tulla käymään, sekin onnistuu etukäteen sopimalla. Neuvotteluaikoja on tarjolla arkisin, ma-to klo 8-19 ja pe klo 8-16.30. Varaa verkossa tai soita.

Tervetuloa meille! Kuinka voimme palvella?
Terveisin, OP Keski-Suomen väki