Asiantuntijamme palvelevat Sinua - valitse itse miten ja milloin hoidat pankkiasioitasi

OP Pohjois-Savon asiantuntijat ovat asiakkaitamme varten. Sujuvien verkko- ja mobiilipalveluiden rinnalla paikallisella pankilla on aina myös kasvot. Saat henkilökohtaista palvelua tarvittaessa myös aamuisin ja iltaisin - silloin kun se sinulle parhaiten sopii.

Kasvokkain verkossa tai konttorilla

Vaikka valtaosa pankki- ja vakuutusasioista hoituu verkossa ja mobiililaitteilla, olemme läsnä myös henkilökohtaisempaa palvelua haluaville. Palvelemme asiakkaitamme henkilökohtaisesti puhelimessa ja verkkoneuvotteluissa aamusta iltaan. Näin sinulla on enemmän mahdollisuuksia hoitaa pankkiasioita silloin kun sinulle sopii ja sijoittaa tapaaminen helpommin arkeesi. Voit valita tapaatko asiantuntijamme kasvotusten konttorilla vai verkko- tai puhelinneuvottelussa.

Asiantuntijoidemme kanssa voit keskustella säästämisen, sijoittamisen ja varallisuudenhoidon ratkaisuista, talouden laina-asioista, vakuutusasioista, asunnon hankinnasta ja myymisestä sekä huolehtia arkipäivän pankkipalvelut ajan tasalle.

Voit ottaa yhteyttä suoraan asiantuntijoihimme puhelimitse tai varata ajan henkilökohtaiselle palvelulle. Mikäli sinulle on nimetty oma yhteyshenkilö, voit soittaa hänelle suoraan OP-mobiilin kautta. Mikäli tavoittelemasi asiantuntija on varattuna, voit jättää hänelle soittopyynnön.

Mukavasti mobiilissa

Kätevän OP-mobiili -sovelluksen avulla tärkeimmät pankki- ja vakuutusasiasi hoituvat turvallisesti missä ja milloin vain. Asiointi onnistuu älypuhelimellasi tai tabletillasi. Opastamme sinua palvelun käytössä mielellämme. OP-mobiilissa pysyt ajan tasalla myös paikallisista omistaja-asiakaseduistamme!

Verkkoviestillä tavoitat turvallisesti, lähetä sähköposti salattuna

Voit lähettää meille turvallisesti viestin, kun kirjaudut sisään op.fi-palveluun tai OP-mobiiliin ja lähetät verkkoviestin. Vastaamme sinulle samassa kanavassa. Jos sinulla ei ole tunnuksia OP:n palveluihin, voit lähettää meille myös sähköpostia. Pankin sähköpostiosoite on pohjois-savo@op.fi ja asiantuntijoiden osoitteet ovat muodossa etunimi.sukunimi@op.fi. Muista lähettää luottamuksellista tietoa, kuten henkilötunnus, sisältävä sähköposti aina turvallisesti salattuna.

Lähetä salattu sähköposti

Monet asiat hoituvat myös puhelimitse

Soittamalla OP 0100 0500 Puhelinpalveluun (ma-pe 8-19, mpm/pvm) voit hoitaa monia päivittäisiä raha-asioita, jättää soittopyynnön tai varata ajan pankkimme asiantuntijalle.

Koronapandemian aiheuttaman poikkeustilan aikana opastamme erityistukea tarvitsevia päivittäisen maksamisen asioissa omassa puhelinnumerossa 010 252 9627 (ma-pe 9-16, puhelun hinta 0,0835 e/puhelu + 0,167 e/min, sis. ALV). Erityistukea tarvitsevia ovat esimerkiksi yli 70-vuotiaat, kehitysvammaiset ja edunvalvottavat, joilla ei ole käytössään verkkopankkia tai maksukorttia. Myös läheiset voivat soittaa heidän puolestaan.

Kassa- ja neuvontapalvelua ilman ajanvarausta kaikissa konttoreissa

Kassapalvelut konttoreissamme 30.10.2020 saakka: 

  • Kuopio: ma-pe 9.30-12.30
  • Iisalmi ja Varkaus: ma-ke klo 9.30-12.30
  • Suonenjoki: to klo 9.30-15.30
  • Leppävirta: pe klo 9.30-15.30
  • Nilsiä: to-pe klo 9.30-15.30

Kassapalvelut konttoreissamme 2.11.2020 alkaen:

  • Kuopio: ma-ke klo 9.30-15.00
  • Iisalmi ja Varkaus: ma-ti klo 9.30-15.00
  • Suonenjoki: ti-ke klo 9.30-15.00
  • Leppävirta ja Nilsiä: to-pe klo 9.30-15.00

Voit asioida ilman ajanvarausta Kuinka voin auttaa -neuvontapalveluissa kortteihin, verkkopalvelusopimuksiin liittyen tai kun tarvitset neuvontaa pankkipalveluiden käytössä.

Kuinka voin auttaa -neuvontapalvelut konttoreissamme 30.10.2020 saakka: 

  • Kuopio: ma-pe 9.30-16.30
  • Iisalmi ja Varkaus: ma-ke klo 9.30-12.30
  • Suonenjoki: to klo 9.30-15.30
  • Leppävirta: pe klo 9.30-15.30
  • Nilsiä: to-pe klo 9.30-15.30

Kuinka voin auttaa -neuvontapalvelut konttoreissamme 2.11.2020 alkaen:

  • Kuopio: ma-pe klo 9.30-16.30
  • Iisalmi ja Varkaus: ma-ti klo 9.30-15.00
  • Suonenjoki: ti-ke klo 9.30-15.00
  • Leppävirta ja Nilsiä: to-pe klo 9.30-15.00

Haluatko tulla pankkimme asiakkaaksi?

Asiakkaaksi pääset helposti täyttämällä hakemuksen verkossa. Jos olet siirtämässä kaiken pankkiasiointisi, sinun kannattaa varata aika asiantuntijalle, joka hoitaa palveluiden avaamisen ja pankin vaihdon puolestasi sekä kertoo OP:n asiakkuuden eduista ja opastaa palveluiden käyttöönotossa.