OP Hämeen kassapalveluiden ja infopisteiden aukioloajat muuttuvat – asiakaspalvelu vahvistuu puhelin- ja digikanavissa 

Uudistamme kassapalveluiden ja asiakasinfopisteiden aukioloaikoja 1.11.2025 alkaen.

Tämän muutoksen taustalla on tavoitteemme vahvistaa asiakaspalvelua ja kehittää asiakaskokemusta entistä paremmaksi. Uudistuksen myötä keskitymme entistä enemmän henkilökohtaiseen neuvontaan ja opastukseen erityisesti digi- ja puhelinkanavissa, jotta asiakkaamme saavat jatkossa entistä sujuvampaa ja yksilöllisempää palvelua. 

Asiakaspalvelu ja neuvonta lähemmäs asiakasta ja entistä saavutettavammaksi 

Jatkossa asiakkaamme saavat apua ja neuvoja tutuilta OP Hämeen asiantuntijoilta. Hoidamme henkilöasiakkaiden puhelin- ja chatpalvelun paikallisesti omien osaajiemme toimesta 1.11.2025 alkaen. Muutoksen myötä voimme keskittyä vahvemmin asiakkaidemme yksilöllisiin tarpeisiin ja tarjota entistä henkilökohtaisempaa palvelua, kun myös tavoitettavuus paranee ja asiakkaiden toiveisiin ja palautteisiin pystytään reagoimaan entistä joustavammin. 

Kassapalveluiden ja infopisteiden aukioloajat muuttuvat 

Kassapalveluiden ja infopisteiden uudet, 1.11.2025 voimaan tulevat, aukioloajat on määritelty asiakkaidemme muuttuneiden tarpeiden sekä asiointitiheyden ja -laajuuden tarkastelujen pohjalta. Tämä aukioloaikamuutos mahdollistaa asiakaspalvelun vahvistamisen muissa toiminnoissamme, joissa sujuvuutta ja saatavuutta on kehitettävä asiakaskokemuksen parantamiseksi. Muutoksen myötä kassapalvelut ja infopisteet palvelevat jatkossa suppeammin, mutta asiakkaidemme käytössä on laajasti muita palvelukanavia, kuten ajanvarauksella toimivat konttorit, puhelin- ja chatpalvelu sekä laajat digitaaliset palvelut. Tarkemmat tiedot oman konttorin uudistuneista aukioloajoista konttoreiden yhteystietosivuilta 1.11.2025 alkaen sekä konttoreiden ilmoituskanavista ja asiointipisteiltä. 

Tukea ja neuvontaa muutoksen keskellä 

Tiedämme, että muutokset voivat herättää kysymyksiä. Kannustamme asiakkaitamme rohkeasti kääntymään puoleemme ja käymään konttorissamme tai ottamaan mahdollisissa kysymyksissään meihin yhteyttä. Tarjoamme apua ja neuvontaa kaikissa pankkiasioissa – niin kasvotusten, puhelimitse kuin digikanavissakin. Yhdessä löydämme jokaiselle asiakkaallemme sopivimman tavan asioida. 

Infon ja kassan uudet aukioloajat 1.11.2025 alkaen

Konttori Info Kassapalvelut
Lahden konttori ma-to 10-16.30, pe 10-16 ma, ke, pe 10-15
Hämeenlinnan konttori ma-to 10-16.30, pe 10-16 ke, pe 10-15
Riihimäen konttori ti, to 10-16.30 ti, to 10-15
Hattulan konttori   ma 10-13
Heinolan konttori   ti, to 10-13
Iitin konttori   to 10-13
Loppi   pe 10-13

 

Lisätietoja
Erja Äijälä, liiketoimintajohtaja, henkilöasiakkaat
puh. 010 256 7039
erja.aijala@op.fi