Laskujen maksaminen OP Hämeen kassapalveluissa päättyy 15.9.

Laskujen maksaminen kassapalveluissamme päättyy 15.9.2025 alkaen. Muutoksesta on viestitty asiakkaille OP Hämeen kaikkien konttorien kassapalveluissa 1.6.2025 alkaen.

Muutoksen myötä laskujen maksu onnistuu jatkossa esimerkiksi verkkopankissa, e-laskuna, suoramaksuna tai maksukuoripalvelun kautta. Tavoitteenamme on varmistaa, että maksaminen onnistuu kaikilta asiakkailtamme sujuvasti ja turvallisesti.

Käteispalvelut, kuten käteisnostot ja -talletukset, jatkuvat konttoreissamme normaalisti.

Tarjoamme asiakkaillemme apua ja tarvittaessa myös henkilökohtaista opastusta uuden maksutavan käyttöönotossa. Olemme asiakkaidemme tukena ja autamme heitä löytämään sopivimman ja edullisimman tavan hoitaa laskut.

Tiedämme, että muutokset voivat herättää kysymyksiä. Kannustamme asiakkaitamme rohkeasti kääntymään puoleemme ja käymään konttorissamme tai ottamaan meihin yhteyttä.

Varaa opastusaika omaan konttoriin

Me OP Hämeessä olemme sitoutuneita tarjoamaan henkilökohtaista tukea ja neuvontaa kaikille asiakkaillemme.  Asiakkaamme voivat tehdä aikavarauksen henkilökohtaiseen konttoritapaamiseen. Tapaamisessa asiantuntijamme kertoo tarkemmin laskujen maksamisen vaihtoehdoista ja opastaa toimimaan uudella tavalla. Aikavarauksen voi tehdä asioimalla lähimmällä konttorilla tai soittamalla numeroon 0100 0500.

Kaipaatko apua arjen pankkiasioissa?

Tarjoamme tukea senioreille ja erityistä tukea tarvitseville numerossa 010 252 9627 ma–pe klo 9–16. Palvelulla ei ole ikärajaa, vaan numeroon voivat soittaa kaikki, joilla on tarvetta erityistuelle. 

Normaali paikallisverkkomaksu (pvm) tai kotimaisen matkapuhelinoperaattorin hinnaston mukainen matkapuhelinmaksu (mpm). Hinta koskee myös jonottamista.