Voit hoitaa pankki- ja vakuutusasioitasi kätevästi OP-mobiilissa ja op.fi-palvelussa vuorokauden ympäri.
- Neuvottelut voimme käydä kanssasi puhelimitse.
- Tavoitat OP:n asiakaspalvelun numerosta 0100 0500. OP Kemin Seudun asiantuntijoiden suorat puhelinnumerot löydät täältä.
- Ohjeet vahinkotilanteisiin löydät osoitteesta vahinkoapu.pohjola.fi
- Jos maksat laskujasi konttorissa, on hyvä siirtyä suoramaksuun. Lisätietoja alla.
- Käteistä voit nostaa esimerkiksi Otto- tai Nosto-automaateilta.
- Jätäthän maksupalvelukuoret niille tarkoitettuun lokeroon pankin konttorin ulkopuolelle.
Noudatathan viranomaisten suosituksia ja pysyt kotona, jos olet esimerkiksi palannut ulkomailta 14 vuorokauden sisällä tai sinulla on lieviäkin flunssan oireita.
Autathan läheistäsi asioimaan ilman konttorissa käyntiä
Varmistathan yhdessä läheisesi kanssa, että kaikki maksut hoituvat ilman konttorissa käyntiä. Säännölliset laskut voi siirtää maksuttomaan suoramaksuun. Tällöin lasku maksetaan automaattisesti ajallaan ja oikeilla maksutiedoilla. Jos suoramaksu ei ole mahdollinen, voitte käyttää maksukuoria. Varmistathan, että läheisesi kotona on riittävä määrä maksukuoria muihin maksuihin. Voit noutaa maksukuoria läheisesi puolesta mistä tahansa osuuspankin konttorista.
Lue lisää laskujen maksamisesta
Viimeistään nyt myös niiden on hyvä hankkia maksukortti, joilla sitä ei vielä ole. Varmistathan, että läheiselläsi on mahdollisuus nostaa rahaa ilman konttorissa käyntiä. Jos käytössä ei ole Osuuspankin verkkopalvelutunnuksia, voi läheisesi tilata kortin soittamalla asiakaspalveluumme. Maksukortilla käteistä voi nostaa automaateilta, K- kaupoista, Tokmanneista, R-kioskeista ja Neste-palveluasemilta.
Oma puhelinja erityistukea tarvitseville ja heidän läheisilleen pankkiasiointiin
Autamme päivittäisissä maksamisen asioissa erityistukea tarvitsevia ja heidän läheisiään numerossa 010 252 9627 arkisin klo 9–16.
Puhelun hinta numeroon 010 252 9627 on kiinteän verkon lankaliittymistä ja kotimaisista matkapuhelinliittymistä 0,0835 e/puhelu + 0,167 e/min (hinta sisältää ALV:n).
Lue lisää erityistukea tarvitsevien puhelinlinjasta
Miten toimia akuuteissa asioissa, joihin liittyy konttorissa asiointia?
Tiesithän, että suurimman osan pankki- ja vakuutusasioista voit hoitaa op.fi-palvelussa, OP-mobiilissa tai OP-yritysmobiilissa. Olemme koonneet avuksesi ohjeita sekä vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin. Sopimusten allekirjoittaminen onnistuu sähköisessä allekirjoituspalvelussamme. Neuvottelut voimme käydä kanssasi puhelimitse. Jos et löydä vastausta sinua askarruttavaan akuuttiin asiaan, olethan meihin ensin yhteydessä puhelimitse, jotta voimme arvioida onko konttorissa käynti välttämätöntä.
Siirry koronavirus – usein kysyttyihin kysymyksiin