” ”

Alkaako sinunkin uratarinasi meiltä?

Heti työsuhteen alussa tuli tunne, että meistä uusista välitetään. Apua saa aina, kun sitä tarvitsee.

Asiakas-/asiakkuusneuvoja, päivittäispankkipalvelut

Haemme nyt tulevaisuuden ammattilaisia vahvistamaan koko toimialueellamme toimivaa Arjen kivijalka -tiimiä.

Tiimissä teemme yhdessä töitä meille tärkeimmän ja arvokkaimman asian äärellä eli asiakkaidemme parissa. Neuvot ja opastat asiakkaitamme palveluidemme käytössä niin kassa- kuin neuvontapalveluissa, löydät heidän tarpeisiinsa sopivia turvallisia arjen palveluiden ratkaisuja. Työpäiväsi rakentuvat monipuolisista asiakaskohtaamisista, pääsääntöisesti kasvotusten. Puhelimeen tarttuminenkin sujuu sinulta mutkattomasti.

Sytytkö tuloksekkaasta myyntityöstä ja haluat varmistaa laadukkaan sekä menestyksekkään asiakaskohtaamisen joka hetkessä? Löytyykö sinulta asiakaspalvelukokemusta tai oletko kerryttänyt osaamistasi jo peruspankkipalveluiden parista? Mikäli vastasit kyllä, hae meille op-careers.fi -sivuston kautta viimeistään 1.6.2025.

Meillä on 14 000 työkaveria

OP Ryhmä on Suomen suurin finanssiryhmä, jolla on yli kaksi miljoonaa omistaja-asiakasta ja 14 000 työntekijää.

Tarjolla on monenlaisia työtehtäviä ja ura meillä on täynnä mahdollisuuksia. Myös opiskelijoille on tarjolla erilaisia väyliä ja keinoja päästä mukaan osaksi johtavaa finanssiryhmää tai paikallista osuuspankkia.

Kaikilla on oma tarinansa 

OP Keski-Suomi on täynnä erilaisia ja mielenkiintoisia uratarinoita. Lue, miten Hennan ura on kehittynyt, ja millaisia kokemuksia hänelle on kertynyt vuosien mittaan.

Henna Matilainen, asiakkuusjohtaja

Minusta piti tulla kauppias. Ja sitä ennen fysioterapeutti tai opettaja. Olen kuitenkin aina ollut parhaimmillani erilaisten projektien parissa, kehittämässä toimintatapoja ja työskentelemässä yhdessä muiden kanssa. Kiitokset lukiomme rehtorille, joka ohjasi minua hakeutumaan lopulta liiketalouden alalle. Ura pankissa ei siis ole ollut aina selkeä päämäärä. Opiskeluaikoina siitä tuli sellainen ja hyvä niin. Juuri nyt en osaa kuvitella tekeväni mitään muuta.

Aloitin työharjoittelussa OP Pohjois-Savon pääkonttorilla keväällä 2016. Päivät kassa- ja ajanvarauspalveluissa antoivat kattavan kuvan työskentelystä pankissa ja olin erittäin innoissani, kun sain harjoittelujakson päätyttyä jatkaa Karttulan toimipisteellä. Pienessä konttorissa sai tehdä kaikkea rahanhuollosta markkinointiin. Puolen vuoden työkomennuksen jälkeen Karttulan konttori kuitenkin suljettiin. Minulle muutokset ovat aina olleet mahdollisuuksia ja tämä kerta ei tehnyt poikkeusta. Siirryin takaisin pääkonttorille ja pääsin mukaan rakentamaan uutta yksikköä, jossa palvelimme omistaja-asiakkaitamme pääasiassa verkko- ja puhelinneuvotteluissa.

Seuraavaksi, vuonna 2018 tie vei OP Keski-Suomen Private Bankingiin ja väittäisin sen olleen suurin käännekohta työurallani. Aloitin asiakkuusneuvojana ja vuonna 2022 jäin vanhempainvapaalle asiakkuuspäällikkönä. Tuohon väliin mahtui asiakkuudenhoidon kehittämistä, uuden palvelumallin rakentamista, valmentamista ja myynnin johtamista. Tärkeintä, eli lukuisia asiakaskohtaamisia unohtamatta. Tuo ajanjakso on mahdollistanut sen, että olen nyt tässä – elokuussa 2023 aloittaneena asiakkuusjohtajana, vastaamassa omistaja-asiakkaidemme asiakaskokemuksesta, sujuvasta asioinnista ja unelmien toteuttamisesta yhdessä 31 toimihenkilön kanssa. 

Koko pankkiurani aikana olen saanut vastuuta ja uusia haasteita pyydettäessä. Minua on kannustettu opiskelemaan, oli kyse sitten tutkinnosta tai lyhyemmästä kurssista. Esihenkilöt ovat myös olleet tukena ja apuna aina tarvittaessa.  Nyt itse esihenkilöasemassa olevana pysähdyin miettimään, miten kiteyttäisin erinomaisen johtajuuden. Oman kokemukseni mukaan se on sitä, kun saa muut ympärillä loistamaan ja yltämään parhaimpaansa. 

 

Kiinnostuitko meistä?

Jos sinua kiinnostaa uramahdollisuudet tai harjoittelu meillä OP Keski-Suomessa, laita viestiä keski-suomen.hr(a)op.fi.