Yritysasiakkaan asiakaspalvelu: Vakuutukset ja vahingot

 

Puheluiden hinnat ja tallentaminen

Hinnat koskevat myös jonottamista.

0100-alkuinen palvelunumero

Normaali paikallisverkkomaksu (pvm) tai kotimaisen matkapuhelinoperaattorin hinnaston mukainen matkapuhelinmaksu (mpm)

0100-alkuinen lakisääteisten vakuutusten palvelunumero

Normaali paikallisverkkomaksu (pvm) tai kotimaisen matkapuhelinoperaattorin hinnaston mukainen matkapuhelinmaksu (mpm)

0303-alkuinen palvelunumero

Kiinteän verkon lankaliittymistä ja kotimaisista matkapuhelinliittymistä 0,0835 €/puhelu + 0,12 €/min (hinta sisältää alv:n)

0304-alkuinen palvelunumero

Kiinteän verkon lankaliittymistä ja kotimaisista matkapuhelinliittymistä 0,0835 €/puhelu + 0,12 €/min (hinta sisältää alv:n)

010-alkuinen palvelu- ja asiantuntijan numero

Kiinteän verkon lankaliittymistä ja kotimaisista matkapuhelinliittymistä 0,0835 €/puhelu + 0,167 €/min (hinta sisältää alv:n). Lakisääteisten vakuutusten asiantuntijoiden numeroiden puheluhinta 0,084 €/min (hinta sisältää alv:n)

0800-alkuinen palvelunumero

Kiinteän verkon lankaliittymistä ja kotimaisista matkapuhelinliittymistä maksuton.

Puhelut ulkomailta

Jos soitat OP:n asiakaspalveluun muualta kuin Suomesta, puhelinliittymäsi tarjoava operaattori voi periä puheluista lisämaksua. Hinnat ulkomaanpuheluille saat operaattoriltasi.

Kaikki OP:hen soitetut sekä OP:sta soitetut puhelut voidaan tallentaa. Puheluiden tallenteita voidaan käyttää asiakastapahtumien varmentamiseen, asiakaspalvelun laadunvarmistukseen, palveluiden kehitykseen sekä koulutustarkoituksiin.

Puhelinpalvelun valikot toimivat puhelimilla, joissa on äänitaajuusvalinta, eli DTMF-äänet.