Palvelemme sinua kaikissa yrityksesi maksuliikeasioissa. Palvelua nopeuttaa, kun selvität etukäteen yrityksen y-tunnuksen tai Web Servicen käyttäjätunnuksen, mahdollisen pankkiyhteysohjelman virheilmoituksen ja lähetetyistä ulkomaanmaksuista viitteen tai tarkan summan.
Puheluvalikko ohjaa palvelun valinnassa
- SEPA- ja ulkomaanmaksuaineistot
- Muut konekieliset maksuliikeasiat
- E-laskupalvelu
- Maksupääteasiat
- Siirtoavaimet ja varmenteet
- Kultalinkin asennus ja käyttö
- Kassanhallintapalvelun käytön neuvonta (maksuaineistot, valinta 3)
- Verkkomaksupainikkeen ja Tupas-tunnistepalvelun neuvonta (maksuaineistot, valinta 3)
- Verkkopalkkapalvelu (maksuaineistot, valinta 3)
- Arkistointitunnuksen perusteella tehtävät kyselyt
- Aineistojen poisto
Yritysten verkkopalvelun käytön tuki
- Yrityspalvelutunnukset
- Yrityspalvelut-verkkopalvelun kirjautuminen ja käytön tuki
- Vakuutusten verkkopalvelun kirjautumisongelmat
- Yrityksen lukuun toimeksiantojen tekeminen puhelimessa ei ole vielä mahdollista. Puhelinpalvelu ohjaa yrityksesi yhteydenottopyynnön omaan osuuspankkiisi.
Muistathan
- Yritysten vakuutusten verkkopalvelun käyttäjätuki on puh. 010 253 6198 tai verkkotuki(a)op.fi
- Automaattisessa puhelinpalvelussa ei voi hoitaa yritysten verkkopalveluihin liittyviä asioita eikä yrityspalvelutunnuksilla voi soittaa automaattiseen puhelinpalveluun.