Oma puhelinlinja erityistukea tarvitseville ja heidän läheisilleen pankkiasiointiin

Autamme ja opastamme nyt numerossa 010 252 9627 erityistukea tarvitsevia ja heidän läheisiään arkisin klo 9–16. Haluamme varmistaa, että erityistukea tarvitsevien pankkiasiointi on sujuvaa myös vallitsevassa poikkeustilanteessa.

Erityistukea tarvitsevia ovat esimerkiksi yli 70-vuotiaat, kehitysvammaiset ja edunvalvottavat, joilla ei ole käytössään verkkopankkia tai maksukorttia. Myös läheiset voivat soittaa heidän puolestaan tähän poikkeustilanteessa avattuun puhelinlinjaan. Opastamme numerossa päivittäisen maksamisen asioissa. Linja on auki toistaiseksi ja palvelemme numerossa suomeksi.

Puhelun hinta numeroon 010 252 9627 on kiinteän verkon lankaliittymistä ja kotimaisista matkapuhelinliittymistä 0,0835 e/puhelu + 0,167 e/min (hinta sisältää ALV:n).

Henkilöasiakkaiden asiakaspalvelunumero palvelee kaikkia asiakkaitamme.

Tarjoamme osassa konttoreita omia palveluaikoja erityistukea tarvitseville

Osalle asiakkaistamme konttorissa asiointi on tälläkin hetkellä välttämätöntä. Tarjoamme nyt osassa pankkiemme konttoreita omia palveluaikoja erityistukea tarvitseville asiakkaillemme.

Huomioithan, että omia palveluaikoja erityistukea tarvitseville tarjotaan pankkikohtaisesti. Muun muassa OP Helsinki, OP Länsi-Suomi ja OP Etelä-Karjala, OP Luumäki tarjoavat kyseisille asiakkaille tarkoitettuja palveluaikoja. Ajankohtaista tietoa aukioloajoista ja muista pankkikohtaisista muutoksista saat seuraamalla oman pankkisi sivuja ja viestintää.

Katso oman pankkisi sivut 

Asiakasmääriin liittyvät rajoitukset kassapalveluita tarjoavissa konttoreissa

Kassapalveluita tarjoavissa konttoreissamme joudumme rajoittamaan asiakasmäärämme odotustilassa 10 henkilöön. Vähennämme näin tartuntariskiä.  Huomioithan, että on erityisen tärkeää, että kaikki asiakkaamme, jotka pystyvät käyttämään itsepalvelukanavia kuten verkkopankkia ja maksukortteja, käyttävät näitä palveluita konttoripalveluiden sijaan.

Lue lisää koronaviruksen vaikutuksesta asiointiin