Uudistamme yritysten verkkopalvelusopimuksia syksyn aikana

Uudistunut sopimus mahdollistaa OP:n verkkopalveluiden ja OP-yritysmobiilin käytön kuten ennenkin. Jatkossa esimerkiksi käyttäjähallinta on entistä helpompaa.

Uusi Yrityksen digitaalisen asioinnin sopimus korvaa syksyn 2021 aikana loputkin tällä hetkellä käytössä olevat Yrityksen OP-verkkopalvelusopimuksen sekä Yrityspalvelut-sopimuksen.

Sopimusmuutos ei vaadi yritykseltäsi toimenpiteitä eikä se vaikuta verkkopalvelun kuukausimaksuun. Voit käyttää jatkossakin op.fi-palvelua ja OP-yritysmobiilia samoilla tunnuksilla kuin ennenkin.
 

Lähetämme verkkoviestin, kun muutos on syksyllä ajankohtainen pankissasi 

Muutoksen aikana saatat nähdä kirjautumisen yhteydessä valintaruudun, jossa on tarjolla sekä vanha verkkopalvelusopimus että uusi digisopimus. 

Valitsehan tällöin asiointiasi varten Yrityksen digitaalisen asioinnin sopimuksen. Vanha sopimus poistuu käytöstä automaattisesti muutaman viikon kuluessa.
 

Käyttäjähallinta entistä sujuvampaa ja verkkoviestit uudistuvat

Asiointipalvelut toimivat jatkossakin pääosin kuten ennenkin. Näkyvimmät muutokset tulevat käyttäjähallintaan ja verkkoviesteihin.

  • Yrityksen nimeämä digisopimuksen pääkäyttäjä voi hallita aiempaa helpommin digitaalisten palveluiden käyttäjiä ja käyttöoikeuksia.
  • Jos yrityksesi haluaa lisätä tai poistaa pääkäyttäjiä sekä tehdä muutoksia pääkäyttäjien oikeuksiin, voit allekirjoittaa nämä sopimusmuutokset OP:n sähköisessä allekirjoituspalvelussa.
  • Verkkoviestit näkyvät käyttöoikeuksien mukaisesti. Esimerkiksi, jos käyttäjällä on oikeus vain yrityksen tileihin ja maksamiseen, näkee hän vain näihin aiheisiin liittyvät viestit. 
  • Vanhat verkkoviestit poistuvat, joten ota viestit tarvittaessa talteen ennen muutosta.

Digisopimuksen pääkäyttäjä näkee yrityksesi sopimuksen tiedot ja pääsee käyttäjähallintaan op.fi-palvelussa kohdassa Asiakkuus. Yrityksen digitaalisen asioinnin sopimuksen yleiset ehdot ovat nähtävissä kokonaisuudessaan op.fi/ehdot.