Lounaisrannikon Osuuspankin Kustavin konttori yhdistetään Taivassalon konttoriin syyskuun lopussa 2021

Palvelujen keskittämisen taustalla on asiakaskäyttäytymisen muutos: entistä harvemmat asiakkaat asioivat konttorissa.

Pystymme tarjomaan kustavilaisille asiakkaillemme nykyistä laajemmat palvelut Taivassalon konttorissamme, kertoo toimitusjohtaja Sami Peura. Konttoripalvelun tarve on Kustavissakin vähentynyt ja pankkiasioiden hoitaminen on yhä enemmän siirtynyt verkko-, mobiili- ja puhelinpalveluun.

Konttorien toimintojen yhdistämisellä ei ole vaikutusta henkilöstön määrään. Tutut toimihenkilöt ja pankin asiantuntijat ovat jatkossa tavattavissa Taivassalon konttorissa.

Konttorien yhdistäminen ei edellytä asiakkailta toimenpiteitä.  Esimerkiksi tili- ja lainanumerot säilyvät ennallaan.  Laskujen maksaminen hoituu jatkossakin helpoiten suoramaksuna, e-laskuna tai OP-mobiilipalvelun kautta. Päivittäiset ostokset voi maksaa pankki- ja luottokorteilla. 

- Toivomme, että asiakkaamme hyödyntävät myös sähköisiä kanaviamme. Nykyisin esimerkiksi lainaneuvottelut voi hoitaa myös vaikkapa kotisohvalta verkkoneuvotteluna, jatkaa toimitusjohtaja Sami Peura.