Avoimia tehtäviä Suur-Savon Osuuspankissa

OP Suur-Savo on OP Ryhmään kuuluva, Etelä-Savossa toimiva täyden palvelun pankki. Palvelemme lähes 120 000 asiakasta 150 asiantuntijan voimin. Yhdessä kehitämme, rahoitamme ja turvaamme elämän tärkeimpiä asioita. Asiakaspalvelu ja vertaansa vailla oleva asiakaskokemus ovat toimintamme keskiössä. OP olemme me. Tervetuloa mukaan! 

Haemme nyt pankkiimme kahta uutta asiantuntijaa:

Asiakkuusneuvoja /-asiantuntija Asumisen palvelut-tiimiin

Tässä tehtävässä vastuullasi on laaja-alainen myynti henkilöasiakkaan rahoitukseen ja talouden turvaamiseen liittyvissä palveluissa digitaalisten kanavien kautta, puhelimessa ja konttorilla. Hoidat asiakkuuksia kokonaisvaltaisesti ja etsit parhaita mahdollisia ratkaisuehdotuksia asiakkaiden tilanteisiin hyödyntäen koko tiimisi ja työyhteisösi asiantuntijuutta. Kohtaat asiakkaita hyvin erilaisissa elämäntilanteissa ja hoidat heidän arkeensa liittyviä rahoitusratkaisuja sekä toteutat asumisen unelmia.

Oikean osaajan tuntomerkit:

Aiempi kokemus henkilöasiakasrahoituksesta sekä asiakaspalvelu- ja myyntityöstä ovat eduksesi tässä tehtävässä. Koulutustaustasi voi olla esimerkiksi kaupallinen, mutta meille tärkeää on oikeanlainen asenne. Sinulla on taito kuunnella ja ratkaista asiakkaan tarpeita kuulemasi perusteella. Yhteistyökyvylläsi ja vuorovaikutustaidoillasi hoidat asiakaskohtaamiset menestyksekkäästi. Työskentelytapasi on itseohjautuva ja kykenet organisoimaan, aikatauluttamaan ja priorisoimaan tehokkaasti työtehtäviäsi. Olet itsenäinen toimeen tarttuja, utelias uudelle ja otat rohkeasti asioista selvää. Olet myyntihenkinen, tuloshakuinen ja haluat aina varmistaa parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen.

Asiakkuusneuvoja Yrityspalvelut-tiimiin

Huolehdit yritysasiakkaidemme päivittäisten maksuliikepalveluiden opastamisesta ja myynnistä. Kohtaat työssäsi yritys- ja yrittäjäasiakkaita monikanavaisesti kasvokkain, verkon kautta ja puhelimitse. Toimit tiimimme syväosaajien työparina maksuliikepalveluihin liittyvissä projektiluontoisissa tehtävissä. Kartoitat kattavasti nykyisten ja uusien yritysasiakkaiden tarpeet ja osaat tarjota juuri heille sopivat kokonaisratkaisut hyödyntäen OP Ryhmän laajaa asiantuntijajoukkoa. 

Oikean osaajan tuntomerkit

Olet innokas oppija, ja olet valmis kehittämään omaa osaamistasi yritysten maksuliikepalveluihin. Sinulla on taito kuunnella ja ratkaista asiakkaan tarpeita kuulemasi perusteella. Yhteistyökyvylläsi ja vuorovaikutustaidoillasi hoidat asiakaskohtaamiset menestyksekkäästi. Työskentelytapasi on itseohjautuva ja kykenet organisoimaan, aikatauluttamaan ja priorisoimaan tehokkaasti työtehtäviäsi. Sinulla on kykyä toimia muuttuvassa ympäristössä ja taitoa innostaa asiakkaita digitaaliseen asiointiin. Olet itsenäinen toimeen tarttuja, utelias uudelle ja otat rohkeasti asioista selvää. Kaupallinen koulutustausta on eduksi tässä tehtävässä.

Lue lisää tehtävistä ja hae:

  • Asiakkuusneuvoja -/asiantuntija Asumisen palvelut -tiimiin 15.5.2022 mennessä tästä.
  • Asiakkuusneuvoja Yrityspalvelut-tiimiin 8.5.2022 mennessä tästä