Soita meille

Asiantuntijamme palvelevat sinua valtakunnallisissa palvelunumeroissa niin pankki-, vakuutus- kuin sijoitusasioissakin.

Pankkipalvelut

Pystymme palvelemaan sinua nopeimmin, kun soitat muulloin kuin maanantaina tai kuun vaihteessa.

Henkilöasiakkaalle
0100 0500

Saat henkilökohtaista pankkipalvelua ma-pe 8-22 ja la 10-16.

Yritysasiakkaalle
0100 05151

Palvelua yrityksen pankkiasioissa arkisin ma-pe 8-20.

Katoamisilmoitukset
OP Sulkupalvelu (kortit) 0100 0555, 24/7
Verkkopalvelutunnusten ja siirtomaksujen sulkupalvelu 020 333, 24/7 

 

Vakuutuspalvelut

Henkilö- ja yritysasiakkaalle
0303 0303

Palvelunumerosta saat henkilökohtaista palvelua henkilöasiakkaana ma-pe 8-22 ja yritysasiakkaana ma-pe 8-20.
Henkilöasiakkaita palvellaan vakuutusasioissa myös lauantaisin klo 10-16.
Korvausasioissa palvelemme ma-pe 8-18.


Vahinkoasioissa apunasi on vuorokauden ympäri OP Vahinkoapu

Autojen lasivahinkojen riski on nyt korkeimmillaan. Jos lasivahinko sattuu, sinun ei tarvitse soittaa tai lähettää vahinkoilmoitusta, vaan voit navigoida suoraan lasinkorjauskumppanillemme. Kumppani hoitaa korjauksen ja korvausasiat puolestasi.

Henkilöasiakas
Liikennevakuutukset 030 105 500, ma-pe klo 8-18

Yritysasiakas
Liikenne- ja tapaturmavakuutukset 030 105 501, ma–pe klo 8–17

Henkilö- ja yritysasiakas
Liikennevahingot 030 105 502, ma klo 9–17, ti–pe 9–15
Työtapaturmat 030 105 503, ma klo 9–17, ti–pe 9–15
Vakuutussäästämisen palvelu (OP-Henkivakuutus Oy) 010 253 6100, ma–pe klo 8–18
Vakuutusten verkko-ostajan tuki 010 253 6139, ma-pe klo 8-18

Autovahinkojen hätätapaukset
Jos matka keskeytyy autoon tulleen vaurion tai vian vuoksi. Falck +358 (0)10 253 0012, 24/7

Ulkomaanmatkalla sattuvat vakavat loukkaantumiset ja sairastumiset
Eurooppalaisen matkahätäpalvelu +358 (0)10 253 0011, 24/7

Tunnistaudu verkkopalvelutunnuksilla

Vaivattomimmin hoidat pankki- ja vakuutusasioitasi, kun käytät soittaessasi verkkopalvelutunnuksiasi. Siten sopimusten ja toimeksiantojen tekeminen on yhtä luottamuksellista ja toimivaa kuin asioidessasi konttorissa. Puhelimessa hoidetuista toimeksiannoista veloitamme palveluhinnastomme mukaisesti.

Yritysasiakas, tarkemmat numerot > 

0100-alkuinen palvelunumero

  • normaali paikallisverkkomaksu (pvm) tai kotimaisen matkapuhelinoperaattorin hinnaston mukainen matkapuhelinmaksu (mpm)

0303-alkuinen palvelunumero

  • kotimaisista matkapuhelinliittymistä 0,0835 e/puhelu sekä 0,12 e/min (hinta sisältää ALV:n)
  • kiinteän verkon lankaliittymistä 0,0835 e/puhelu sekä 0,12 e/min (hinta sisältää ALV:n)

010-alkuinen palvelunumero

  • kiinteän verkon lankaliittymistä ja kotimaisista matkapuhelinliittymistä 0,0835 e/puhelu+0,167 e/min (hinta sisältää ALV:n)

Lakisääteisten vakuutusten puhelinpalvelut

  • kotimaan lankaverkosta paikallisverkkomaksun ja matkapuhelimesta oman operaattorin perimän matkapuhelumaksun verran

Voidaksemme taata asiakkaillemme mahdollisimman hyvän ja kattavan asiakaspalvelun, on OP:ssa käytössä puheluiden tallentaminen. Kaikki OP:hen soitetut sekä OP:sta soitetut puhelut tallennetaan asiakaspalvelutapahtuman varmistamiseksi, kun kaikkien puheluiden lähtökohtana on puheluiden luottamuksellisuus ja puhelinsalaisuus.