Chatbot Opotti auttaa sähköisessä asioinnissa

Opotti on OP:n uusi chatbot, joka opastaa ja neuvoo sinua asioinnissa op.fi-palvelussa. Opotin löydät verkkopalvelun chat-ikkunasta, kun olet kirjautuneena palveluun.

Opotti auttaa sinua yleisissä pankkiaiheisissa kysymyksissä chatin aukioloaikoina. Se opastaa hakemaan tietoa ja hoitamaan asioita verkossa sekä ohjaa tarvittaessa eteenpäin asiakasneuvojalle. 

Opotille voit jutella kuin toiselle ihmiselle. Se ymmärtää parhaiten luonnollista kieltä ja kokonaisia lauseita.

Jos et halua asioida Opotin kanssa, pääset aina suoraan asiakasneuvojan puheille yhdellä klikkauksella. Asiakasneuvojan voit kutsua sen jälkeen, kun olet aloittanut keskustelun Opotin kanssa.

Opotilta voit kysyä apua päivittäisiin raha-asioihin, säästämiseen ja sijoittamiseen, jäsenyyteen ja etuihin, verkkopalveluihin sekä ajanvarauksiin liittyvissä kysymyksissä.