''

Yhdistys, lahjoitamme yhteensä 80 tukea nuorten työllistämiseen

Yhteistyössä toimialueemme yhdistysten kanssa mahdollistamme kesätöitä 15–17-vuotiaille nuorille.

Lahjoitamme 40 000 euroa nuorten palkkaamiseen

Tänä vuonna on kampanjan 11. vuosi käynnissä. Yhdistyshaku päättyi 16.2.

Pankki lahjoittaa yhdistyksille palkanmaksuun 500 euroa/nuori, yhteensä 40 000 euroa. Lahjoituksen saaneille yhdistyksille toimitetaan ohjeet kampanjaan, ja he hoitavat nuoren työllistämisen – hoitavat käytännön palkanmaksun sekä huolehtivat lakisääteisistä kuluista ja velvoitteista.

Yhdistysten hakuaika oli 22.1.–16.2.2024

Kaikki OP Länsi-Suomen toimialueen yleishyödylliset yhdistykset pystyivät hakemaan 22.1.–16.2.2024 ajan tukea palkatakseen 15-17-vuotiaan nuoren kesätöihin kahdeksi viikoksi. OP Länsi-Suomen toimialue on Eurajoki, Kankaanpää, Kiikoinen, Merikarvia, Noormarkku, Panelia, Pomarkku, Pori, Pyhäranta, Rauma, Siikainen, sekä Ulvila

Onnistutaan yhdessä

Olemme kampanjan kanssa vuodesta toiseen hyvällä asialla yhteistyössä yhdistysten kanssa. Iso kiitos kaikille tähän mennessä mukana olleille – niin yhdistyksille kuin kesäduunin saaneille nuorille! Ja suurelle kannustusjoukolle. Uskomme vahvasti, että nuorten työllistäminen on arvokas yhteiskunnallinen teko.

Kesäduuniterveisin, OP Länsi-Suomen väki

#kesäduuniOPnpiikkiin #oplänsisuomi