Digitaalinen vakuutuskortti on nyt Työntekijän vakuutuskortti

Työntekijän vakuutuskortti on yritysasiakkaillemme suunnattu maksuton digitaalinen palvelu, joka tuo tiivistetysti yhteen yrityksen henkilöstön vakuutuksiin ja työterveyshuoltoon liittyvät asiat. Palvelun ansiosta yrityksen on helppo jakaa linkin avulla työntekijöilleen tiedot yrityksen henkilövakuutuksista sekä toimintaohjeista vahingon sattuessa. Jos yritykselläsi on ollut digitaalinen vakuutuskortti käytössä, suosittelemme, että kortti päivitetään.

Uudessa palvelussa olemme toteuttaneet useita asiakkaidemme toivomia ominaisuuksia ja parannuksia. Yrityksen henkilöstölleen ottamien vakuutusten tietojen ja  toimintaohjeiden lisäksi kortille on mahdollista lisätä työterveyshuollon yhteystiedot ja yhteydenottotavat.

Yrityksellä voi olla useampi vakuutuskortti tilanteissa, joissa työntekijöillä on erilaisia turvalaajuuksia. Useimmat lääkäriasemat pystyvät laskuttamaan kulut vakuutuksesta, kun työntekijä esittää kortin lääkärikäynnin yhteydessä.

Jos yritykselläsi on Digitaalinen vakuutuskortti käytössä, päivitämme sen automaattisesti Työntekijän vakuutuskortiksi. Uudet entistä paremmat korttitoiminnot saat käyttöön, kun muokkaat jo luotua korttia.

Jos huomaat, että yrityksesi vakuutuskortista puuttuu työtapaturmavakuutuksen vapaa-ajan laajennus, ongelma korjaantuu, kun yrityksen pääkäyttäjä tai vastaava päivittää olemassa olevan kortin sisältöä käyttämällä jo luodun kortin Muokkaa -toimintoa. Samalla suosittelemme ottamaan uudet korttitoiminnot käyttöön. Työntekijäille jaettua korttilinkkiä ei tarvitse jakaa uudestaan. Ongelma tapahtui, kun siirsimme Digitaalisen vakuutuskortin tietoja uuteen Työntekijän vakuutuskortti -palveluun. Pahoittelemme ongelmasta aiheutunutta vaivaa.