Tiesitkö, että voit hoitaa pankkiasioitasi myös chatissa?

Chatista saat apua ympäri vuorokauden. Palvelemme chatissa myös monissa yrityksesi pankkiasioihin liittyvissä kysymyksissä.

Chat on monesti nopein tapa saada vastaus askarruttaviin pankkiasioihin. Henkilöasiakkaana saat Opotilta apua päivittäisiin raha-asioihin, säästämiseen ja sijoittamiseen, lainoihin ja rahoittamiseen, vakuutusasioihin sekä etuihin.

Yritysasiakkaana saat Opotilta apua päivittäisiä pankkiasioita, tilejä ja maksamista koskevissa kysymyksissä.

Näin löydät chatin

Henkilöasiakkaana löydät chatin monen op.fi-sivun alalaidasta ja henkilöasiakkaiden asiakaspalveluosiosta sekä OP-mobiilin Muut-osiosta. Jos olet kirjautunut op.fi-palveluun, löydät chatin myös palvelun yläreunasta.

Yritysasiakkaana löydät chatin yritysasiakkaiden asiakaspalvelusosiosta. Kun kirjaudut op.fi-palveluun, löydät chatin monen sivun alalaidasta.

Asiakasneuvojamme tavoitat chatista arkisin 

Chat-robotti Opotti auttaa: 

  • henkilöasiakkaita ympäri vuorokauden. 
  • yritysasiakkaita ympäri vuorokauden, kun kirjaudut op.fi-palveluun. Muuten Opotti on apunasi ma–pe klo 8–16.

Asiakasneuvojamme auttavat chatissa:

  • henkilöasiakkaita ma–pe klo 8–22 (sijoittaminen 8–19, vakuutusasiat 8–17)
  • yritysasiakkaita ma–pe klo 8–16