Toistuvien menojen hallinta OP

Toistuvien menojen hallinta

Tarkastele tilauksia

Palvelussa näet, kuinka paljon sinulta kuluu rahaa jatkuviin tilauksiin, kuten esimerkiksi suoratoistopalveluihin, sähköön sekä puhelin- ja nettiliittymiin. Saat aiempaa selkeämmän kuvan maksuistasi ja pystyt pitämään taloutesi tasapainossa.

Irtisano tarpeettomat tilaukset

Palvelussa voit irtisanoa helposti sinulle tarpeettomat tilaukset. Usein tarpeettomien tilausten päättäminen unohtuu arjen kiireissä ja rahaa kuluu turhaan. Palvelun avulla sinun ei itse tarvitse olla yhteydessä yrityksiin, sillä hoidamme tilausten irtisanomisen puolestasi.

Ota käyttöösi OP-mobiilin kautta

Palvelu kulkee mukanasi puhelimessasi ja sen käyttö on sinulle maksutonta.

Lataa OP-mobiili

Lataa OP-mobiili maksutta älylaitteesi sovelluskaupasta.

Lataa App Storesta
Lataa Google Play

Toistuvien menojen hallinta osana talouden tasapainoa

Tunnetko jo OP-mobiilista löytyvän Talouden tasapainon? Se auttaa sinua hahmottamaan millaisia tuloja ja menoja sinulla on. Toistuvien menojen hallinta on Talouden tasapainon osa, jonka avulla pääset tarkastelemaan toistuvia menojasi entistä helpommin. Kun varmistat, että käytössäsi on vain tarvittavat jatkuvat tilaukset, saat rakennettua taloudestasi entistäkin tasapainoisemman.

 

Toistuvien menojen hallinta -palvelun käyttö tapahtuu kumppanimme Minna Technologiesin palvelussa. 

Näin saat palvelun käyttöösi

  1. Kirjaudu OP-mobiiliin. Varmista, että käytössäsi on OP-mobiilin uusin versio. 
  2. OP-mobiilin etusivulla klikkaa kohdasta Talouden tasapaino ja siirry sivun alaosaan. 
  3. Siirry palveluun.
  4. Lue ja hyväksy käyttöehdot sekä tietosuojakäytännöt.
  5. Tunnistaudu palveluun OP:n tunnuksilla.
  6. Valitse tilit ja/tai kortit, jotka haluat liittää palveluun.
  7. Palvelu hakee valitsemiltasi tileiltä ja/tai korteilta toistuvasti veloitettavat tilaukset.
  8. Tilaukset tulevat kootusti näkyviin yhteenvetonäkymään, jossa voit myös irtisanoa niitä.
  • Kun tunnistaudut palveluun, annat Minna Technologiesille luvan hakea tilitietosi kahdelta viime vuodelta.
  • Lisäksi annat luvan hakea yhteystietosi ja maksutapahtumatietosi viimeisten 90 päivän ajalta.
  • Sinun tulee uusia tunnistautuminen 90 päivän välein, jos haluat jatkaa palvelun käyttöä.
  • Voit lopettaa palvelun käytön palvelun asetuksista. Samalla palvelusta poistuu tiedot tileistäsi ja tilauksistasi.

Kun otat palvelun käyttöön, annat luvan välittää asiakastunnuksesi Minna Technologiesille. Asiakastunnus toimii viitteenä, jonka avulla Minna Technologies osaa näyttää tietosi kun käytät palvelua.

Mikä on Minna Technologies?

Minna Technologies on vähittäispankkien kanssa yhteistyötä tekevä ruotsalainen ohjelmistoalan yritys, joka kehittää finanssialan tuotteita. 

Onko palvelu maksullinen?

OP:n asiakkaat voivat käyttää palvelua maksutta OP-mobiilin kautta.

Millä kielillä Toistuvien menojen hallinta -palvelun tuottava Minna Technologies palvelee asiakkaitaan?

Minna Technologies palvelee samoilla kielillä kuin OP-mobiili eli suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.

Mitä tietoja OP välittää Minna Technologiesille?

Palvelun käyttöönoton yhteydessä annat suostumuksen valittujen tilien, saldojen ja korttitapahtumien hakuun, jolloin palvelu pystyy tunnistamaan, mitkä tapahtumat ovat toistuvia. Lisäksi annat suostumuksen nimitiedon välittämiseen. Tilitiedot ja nimesi välitetään Minna Technologiesille PSD2 sääntelyn mukaisesti. Niiden lisäksi OP välittää suojatusti puhelinnumeron, sähköpostiosoitteen, kotiosoitteen sekä asiointikielen. Minna Technologies käsittelee tietoja yksilöllisen asiakastunnuksen avulla. Asiakastunnus toimii viitteenä, jonka avulla palvelu osaa näyttää tietosi käytön yhteydessä.

Onko palvelun käyttö turvallista?

Minna Technologies toimii palvelussa käsiteltyjen henkilötietojen rekisterinpitäjänä ja on sitoutunut suojelemaan ja kunnioittamaan yksityisyyttäsi. Jotta voit käyttää palvelua, tulee sinun lukea ja hyväksyä palvelun ehdot sekä tietosuojakäytännöt. Palvelun ehdot lukemalla saat lisätietoa palvelusta. Tietosuojakäytännöissä puolestaan kerrotaan yksityiskohtaisesti henkilötietojesi keräämisestä ja käsittelystä. 

Mihin olen yhteydessä, kun tarvitsen tukea palvelun käyttöön?

 Minna Technologies auttaa järjestelmään liittyvissä asioissa. Voit ottaa Minna Technologiesiin yhteyttä lähettämällä sähköpostia osoitteeseen support@finland.minna.tech tai menemällä palvelun chattiin seuravasti: Talouden tasapaino → Siirry palveluun → Lisää → Ota meihin yhteyttä → Keskustele kanssamme chatissa. 

Löydät Minna Technologiesin palvelusta myös vastauksia palvelun käyttöön liittyviin usein kysyttyihin kysymyksiin. Pääset usein kysyttyihin kysymyksiin seuraavasti: Talouden tasapaino → Siirry palveluun → Lisää → Usein kysytyt kysymykset.

Palvelun tarjoaa Minna Technologies yhteistyössä OP Vähittäisasiakkaat Oyj:n kanssa.