Missä tilanteissa voin olla yhteydessä Giganttiin?
Voit asioida seuraavissa vahinkotilanteissa suoraan Gigantin kanssa:
Voit asioida seuraavissa vahinkotilanteissa suoraan Gigantin kanssa:
Gigantti palvelee Pohjola Vakuutuksen kotivakuutusasiakkaita valtakunnallisessa palvelunumerossa. Palvelunumeron laajan aukioloajan ansiosta saat avun silloin, kun vahinko sattuu. Palvelunumero on auki arkisin 9–20 ja lauantaisin 10–16.
Huomioithan, että vahinkokäsittely voidaan tehdä vain puhelinpalvelussa, eikä myymälässä tehdä vahinkokäsittelyä.
Gigantti hoitaa vahinkotilanteen alusta loppuun saakka, vahingon ilmoittamisesta rahakorvaukseen tai uuden laitteen hankintaan asti. Kun otat puhelimitse yhteyttä Giganttiin, sinun ei tarvitse tehdä itse vahinkoilmoitusta. Gigantti tekee puolestasi vahinkoilmoituksen ja toimittaa sen Pohjola Vakuutukselle.
Gigantti tarjoaa etuja ja alennuksia uudesta laitteesta, kun asioit vahinkotilanteessa suoraan Gigantin kanssa. Gigantti kertoo ajankohtaiset alennukset, kun olet heihin yhteydessä. Gigantin edut Pohjola Vakuutuksen asiakkaille ovat esimerkiksi:
Voit hyödyntää Gigantin palvelua ja etuja, jos olet vakuuttanut kodin irtaimiston Pohjola Kotivakuutuksella.
Gigantin palvelut ja edut ovat myös käytössäsi, jos viihde-elektroniikka rikkoutuu matkalla ja olet turvannut matkatavarat Pohjola Matkatavaravakuutuksella.
Lisäksi saat Gigantin palvelut ja edut käyttöösi, jos olet osuuspankin omistaja-asiakas ja olet ostanut laitteen OP:n luottokortilla, joka sisältyy Tuoteturvan.