Sisäänkirjautuminen

Kirjaudu OP:n tunnuksilla

TAI
Henkilöasiakas
Evästeet puuttuvat
Evästeet ovat välttämättömiä, jotta voit kirjautua palveluun. Salli evästeet. Lue lisää
  1. main
  2. Kirjautumattoman sivusto
  3. Henkilöasiakkaat
  4. Vinkkejä ja oppaita talousasioihin
  5. Seniorit
  • Asiointi läheisen tukemana
  • Asiointi tietokoneella tai älypuhelimella
  • Asiointi ilman tietokonetta tai älypuhelinta
Kaipaatko apua arjen pankkiasioissa?

Autamme sinua puhelimitse numerossa 010 252 9627 ma–pe klo 9–16. Puhelimeen vastaa aina asiantuntija, joka osaa auttaa senioriasiakkaiden erityistarpeissa. Palvelulla ei ole ikärajaa, vaan numeroon voivat soittaa kaikki, joilla on tarvetta erityistuelle. Lisäksi neuvomme senioreiden ja erityistä tukea tarvitsevien läheisiä.

Normaali paikallisverkkomaksu (pvm) tai kotimaisen matkapuhelinoperaattorin hinnaston mukainen matkapuhelinmaksu (mpm). Hinta koskee myös jonottamista.

  • Ota yhteyttä asiakaspalveluun
Lue vinkit turvalliseen asiointiin

Asiointi sekä tietokoneella että ilman on turvallista. Lue ajankohtaisia tiedotteitamme turvallisuuteen liittyen ja turvalliseen asiointiin.

  • Lue turvallisesta asioinnista
Tiedätkö, mikä on vapaaehtoinen luottokielto?

Vapaaehtoinen luottokielto on tehokas tapa suojata itseäsi, jos haluat varmistaa, ettei kukaan pysty hakemaan luottoa nimissäsi.

  • Lue lisää vapaaehtoisesta luottokiellosta Verohallinnon sivuilta
Kirjaimien ja numeroiden lisäksi voit käyttää vain välilyöntiä ja merkkiä -.

Sivun alkuun

Asiakaspalvelu
Anna palautetta
Evästeiden käyttö
Palveluhinnasto
Puheluhinnasto
Sähköinen allekirjoituspalvelu
Tule OP:n asiakkaaksi
Turvallinen asiointi
Verkkopalvelun käyttö
OP Media OP Koti Pohjola Vahinkoapu
facebook linkedin instagram
© OP Pohjola BIC: OKOYFIHH
Tietosuoja Saavutettavuus Käyttöehdot Sopimusehdot