Avtalet om tidsbestämd reseförsäkring bildas när du efter betalningen återvänder till nätbutiken. Om du betalar från ett annat konto än OP:s konto, ska du inte stänga webbläsaren efter betalningen. När du återvänt till nätbutiken får du försäkringsbrevet som du ska ta med dig på resan.
Om teckningen misslyckas, kontakta nätköpsstödet på numret 0303 0303 (mån.‒fre. kl. 8‒17.)

 

Kundbetjäning

Stöd för nätköpare

0303 0303 Mån.- fre. 8-17

Samtalspris 0,0835 €/samtal + 0,12 €/min. (inkl.moms). Priset gäller också köande.

Kundkorg
  • PersonförsäkringarTa bort
  • Välj försäkringsobjekt

Teckna en försäkring

Du kan räkna ut försäkringarnas premier utan att identifiera dig. Om du vill teckna försäkringarna efter det att du har räknat ut premierna, kan du enkelt bekräfta dina inköp med dina bankkoder. Vi kontrollerar vilka rabatter du får, efter det att du bekräftat dina inköp.

Tala om för oss vem du är. Vi rekommenderar dig försäkringar som passar just dig.

Uppgifter om dig, dvs uppgifter om försäkringstagaren i

Förnamn
Efternamn
Personbeteckning
Postnummer  
Utdelningsadress

Är din hemförsäkring hos Pohjola Försäkring?

Vid behov kan vi kontrollera ditt namn och din postadress från Pohjola Försäkrings kundregister eller Befolkningsregistercentralen.

Då du har till exempel en hem-, trafik- och bilförsäkring hos Pohjola Försäkring får du rabatt på dina försäkringar och andra goda förmåner. Fler förmåner får du om du dessutom koncentrerar dina bankärenden till Andelsbanken.

Kundförmåner för privatkunder (öppnas i nytt fönster)

 
Vi utnyttjar automatiskt beslutsfattande i försäkringsbeslut. Läs mer om behandlingen av personuppgifter