Ge respons
Kundrespons och tekniska problem
Vad ska jag göra om mitt kort eller mina koder blir stulna?
Misstänker du missbruk eller att ditt kort eller dina nätbankskoder har stulits? Ta kontakt per telefon.
OP Spärrtjänstens kontaktinformation
Misstänker du nätbedrägeri?
Har du fått ett bluffmeddelande eller blivit utsatt för nätbedrägeri eller identitetsstöld?
Fick du ett felmeddelande i tjänsten?
Vid ett tekniskt problem i användningen av våra tjänster kan du först försöka uppdatera din webbläsare eller använda en annan webbläsare. Att tömma webbläsarens cacheminne kan också hjälpa.
Se webbläsarna som stöds
Så här tömmer du din webbläsares cacheminne
Ge respons eller rapportera ett tekniskt problem
Ge allmän respons eller rapportera ett tekniskt problem på följande blanketter. Observera att du inte kan sända order eller förfrågningar som gäller dina personliga ärenden med blanketterna.
Ge respons
- Förmedla ditt tack.
- Ditt utvecklingsförslag.
- Vad kunde vi göra bättre?
Anmäl tekniskt fel
- Fel och störningar i OP:s digitala tjänster