Betjäningen blir snabbare då du på förhand tar reda på företagets FO-nummer eller användarkoden för Web Services, bankförbindelseprogrammets eventuella felmeddelande och de sända utlandsbetalningarnas referensnummer eller exakta belopp.
Samtalsmenyn styr ditt tjänsteval.
- SEPA och utlandsbetalningsmaterial
- Övriga elektroniska betalningsärenden
- E-fakturatjänsten
- Betalterminalärenden
- Överföringsnycklar och certifikat
- Installation och användning av Guldlinken
- Rådgivning om användningen av Kassahanteringstjänsten (betalningsmaterial, val 3)
- Rådgivning om nätbetalningsknappen och Tupas-identifieringstjänsten (betalningsmaterial, val 3)
- Nätlönetjänsten (betalningsmaterial, val 3)
- Förfrågningar på basis av arkiveringskod
- Slopning av material
Användarstöd för nättjänsten för företag
- Företagstjänstkoder
- Stöd för inloggning och användning av nättjänsten för företag
- Problem med inloggning i företagens nättjänst för försäkringar
- Det är inte ännu möjligt att lämna order för företagets räkning per telefon. Telefontjänsten styr ditt företags kontaktbegäran till din Andelsbank.
Kom ihåg
- Användarstödet till företagens nättjänst för försäkringar är tfn 010 253 6198 eller verkkotuki(a)pohjola.fi
- I den automatiska telefontjänsten är det inte möjligt att sköta ärenden som gäller nättjänster för företag och det går inte att ringa den automatiska telefontjänsten med företagstjänstkoder.